Long time no see

Ojoj vad tiden har gått snabbt...
Har varit nere i Lund och fixat en tenta jag missade eftersom jag var sjuk i slutet på förra terminen. Tenta + munta i matematik = det tråkigaste jag gjort. Men nu är det avklarat iaf! :) Sen blev det en lite hastig, oplanerad semester innan skolan började igen.
Inget internet har jag haft tillgång till heller, så därav min långa frånvaro.

Nu sitter jag i skolan och skriver, har inget internet i "lunda-lägenheten" heller. Så inlägg här blir inte det lättaste. Jag ska försöka hålla igång bloggandet, men i värsta fall får jag nog lägga ner... :(
Har fått världens sämsta schema också...

Nog klagat. På min lilla "semster" bestämde jag mig för att investera i riktigt bra rengöring (jag
tycker ju att det är så roligt ;p ). Det här kittet fick man köpa till paketpris plus att man fick massa test-grejer på köpet, så det fick det bli! Har använt det några dagar nu och det känns väldigt bra faktiskt. De riktiga resultaten dröjer väl iofs...

Sprang på den här nya mascaran också, men köpte ej. Undrar om den är ännu bättre än sin företrädare? I så fall är den ju grym! :) Måste prova den nästa gång jag behöver en ny...

Kommentarer
Postat av: Moa

Yes, yes! You are back! Jag började seriöst tro du hade varit med om en olycka eller någonting.

Postat av: Madeleine

Äntligen att du är tillbaka! Jag har saknat din underbara blogg om bl.a. olika smink! :-)
Clinique är verkligen toppen, tycker jag. Använder alla tre steg 2 ggr/dag (utom fuktkärm som jag bara använder på morgonen) och jag har väldigt lena kinder, enligt många! ;-) Men det kan vara olika för alla... för en del är Clinique dåligt och för en annan del är Clinique super. Testa du dig fram!

2006-09-04 @ 20:13:25
Postat av: Johanna

Skönt att se ett inlägg hos dig! Förstod att du var i Lund. Clinique har jätte bra rengöring. Jag har den "gula" fuktkrämen, och den är suverän! På taxfreen köpte jag cliniques nya mascara; high definition lashes, med två kammar. Den gillar jag mycket!! Kraamis =)

2006-09-04 @ 22:17:57
URL: http://www.modeskytt.webblogg.se
Postat av: Li

Du får INTE lägga ner bloggandet! En av mina favoritbloggar ju.

2006-09-05 @ 18:59:25
Postat av: Käthe

Vad kul att du är tillbaka! :)
Cliniques rengöringar är tyvärr för "hårda" för min hud, men jag vet flera som är supernöjda.

2006-09-05 @ 23:30:27
URL: http://kathe.blogg.se
Postat av: Gilraen

skönt att ha dig tillbaka igen, ja diggar ju din blogg! ;)

2006-09-06 @ 18:52:35
URL: http://gilraen.blogsome.com
Postat av: Liv

Nej, inte lägga ner! Du får inte det, sådeså *L*
Vad är det du läser förresten? Känner igen det med dåliga scheman, inte är det lätt att få ihop allt alltid!

2006-09-09 @ 13:55:13
URL: http://www.supergirl.webblogg.se
Postat av: Tesan

Moa: Nä, tack och lov har inget sånt hänt... :)

Madeleine: Ja, de verkar jättebra! Använder det också två gånger om dagen. En tjej i skolan sa att hon tyckte att jag fått jättefin hud igår! Kul att höra! Det tyder ju på att det funkar... ;)

Johanna: Åh, den mascaran har jag inte sett! Måste kollas in! ;)

Li: Vad roligt att höra! :) Ska försöka mitt bästa att hålla igång! ;)

Käthe: Där ser man... Vad använder du då? Något bra tips?

Gilraen: Tack! :)

Liv: Nä, om du säger det så, så får jag allt låta bli... ;) Jag läset till Sjukhusfysiker, 2:a året. Första året var shemat hur bra som helst, men denna terminen... ah, så dåligt! :( Men men, det är ju bara att bita ihop! :)

2006-09-09 @ 17:52:05
URL: http://makemyday.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback