Tack för mig

Tack för mig

Har varit lite mycket nu... jobb, skola och lite annat. Bloggen har som synes blivit lidande och tyvärr känner jag inte att jag har tid med den för tillfället. Det här blir därför mitt sista inlägg här. Det är dock ingen omöjlighet att jag kommer tillbaka, men då blir det nog på något annat ställe... Men jag kommer självklart att vara inne på alla Era bloggar och snoka runt emellanåt! ;)
Tack för att Ni läst mina små inlägg och för alla fina kommentarer!
♥♥♥ Tack för mig! ♥♥♥


Den sista maken blir min nyårs-make. Det blev inte min
nya skugga från Face utan en från Lancome istället... :)
Foundation - Kanebo
Puder - MakeUpStore Wonder Powder
Rouge - Nars
Skimmer - VivaLaDiva
Ögonskugga - Lancome Color Focus
Glittereyeliner - VivaLaDiva
Mascara - Dior Diorshow

64954-228