LOOK BOOK

LOOK BOOK

Kicks hemsida kan man just nu gå in och kika på massor av sminkningar från L´Oréal.
Som Ni ser ovan visar de även hur man ska lägga på allt och sen visar de också vilka produkter man behöver för att få till maken.
Jättebra inspration om inte annat!

Gå bara in på kicks.se och så finns det en länk på startsidan...

Festfrisyrer



Det är mycket nyår nu känner jag, men det är ju så himla roligt! Hoppas det är OK ;)

Funderar lite på vilken frisyr jag ska ha och är inne lite på den ovan. Känns lite retro tycker jag. (bilden är ifrån Amelia nr. 22 -06)
Eller ska jag kanske ha min 'bibblo-bulle' eller rent av en enkel tofs till allt glitter och glam... det finns ju hur mycket fina frisyrer som helst, jag får beslutsångest!

Vilken tycker Ni jag ska satsta på, någon av dessa eller kanske en helt annan?
Hur ska Ni ha Ert hår?


Jag önskar mig...

Jag önskar mig...
...den
här omåttligt fina paletten från Pop Beauty. Va inne på Kicks för att kika på ögonskuggspaletterna jag skrev om för ett tag sen, när jag fick syn på den här!
Det är en ögonskuggspalett, men det är meningen att de mörka nyanserna, de till höger, ska användas som eyeliners, de i mitten på globlinjen och de ljusa, till vänster, som highlighters. Alltihop finns i en supersöt liten clutch, ungefär lika stor som en plånbok.
Finns även för gröna och bruna ögon...

Åh, vad jag vill ha! Perfekt julklapp till Tesan *blink, blink*

Herrdoft

64954-220
Det här är min absoluta favorit vad gäller herrdofter,
L'Eau d'Issey från Issey Miyake. Luktar både fräscht och manligt på samma gång. Min pojkvän hade den förut men nu har den tagit slut och han har inte köpt någon ny. Försökte pracka på honom den igår (finns i presentförpackning med deo nu till jul), men han nappade inte... attans! Men det kan ju vara en bra julklapp. Give it a sniff, vettja!

Vad har Ni för doftfavoriter på herrsidan?