Hektisk helg...

Hektisk helg...

Oj, vad mycket jag har hunnit med den här helgen! (Dock varken plugg eller bloggande!) Jag har jobbat, käkat middag hos Mams och Paps, gått på bio, suttit på uteserveringarna och druckit drinkar och igår var jag hembjuden till F. och H. på sommarbuffe! H. är kock på Hotel Tylösand och helt otroligt duktig! Jag åt och åt och åt igår :) Helgen inleddes även i fredags med en liten shoppingtur... (iklädd jeans, som sagt :)

Jag har gått i mitt mörkblå velourset, ala juicy, hela vinten men det börjar bli lite hett nu. Nya, svala, myskläder stod därför på inköpslistan. Detta, kanske lite för, söta hittade jag på Kapphals barnavdelning för 200 pix. Vita capribyxor och rosa tublinne med glittriga hundar på! :) Mycket skönt!

Två t-shirts med tryck fick oxå följa med hem ifrån barn-märkesaffären Piraya. (mycket "kids-shopping":) De var på rea, 30 kronor styck, fyndigt tyckte jag! Ska ha dem till skolan till ett par jeans, slappt och gott...

På H&M hittade jag oxå diverse saker...
En oversize-tröja som redan är en favorit för 98:-
Svarta shorts för 98:- med knyt i midjan.
Bikini, 79:-/del, som jag inte bestämt om jag ska ha än. Gillar färgen/mönstret men egetligen skulle jag behöva en bikini som inte har trekantsbh..

Hoppas Ni hade en trevlig pollen-helg!


Kommentarer
Postat av: Hanna

så sött rosa linne! vey cute!

Postat av: Tesan

Hanna: Tack! Fast ja, som sagt, nästan lite för cute... :)

2006-05-08 @ 19:49:13
URL: http://makemyday.webblogg.se
Postat av: Johanna

Hihi, kids shopping. Man kan hitta saker där med...

2006-05-09 @ 10:01:13
URL: http://www.modeskytt.webblogg.se
Postat av: Jessica

åh, riktigt fyndigt! gillar speciellt den rosa t-shirten med grönt tryck.. du gav mig idéer... ;)

2006-05-09 @ 15:05:21
URL: http://jessjess.blogg.se
Postat av: Tesan

Johanna: Oh, ja! :) Det brukar finnas massa fina sommarlinnen och sånt med...

Jessica: Tackar! Kul att jag kunde inspirera lite! :)

2006-05-09 @ 15:28:08
URL: http://makemyday.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback