Beställning från Pulpstore!

Damn, vad arg jag blir när bloggen hänger sig! Har försökt komma in här halva kvällen...!

Hur som helst...
La in en beställning från
Pulpstore precis. Fast jag har inte riktigt råd med det egentligen... Ska till Stockholm i helgen oxå, och därifrån brukar jag ju inte komma tomhänt heller. Fast sen så behöver man ju inte betala fakturan förän om 14 dagar, och då har jag ju fått lön. Och sen fyller jag år snart med, då måste man ju köpa en present till sig själv! Iaf jag! Det va inte så dyra grejer heller för den delen.
Så, nu har jag rättfärdigat det köpet... :)

Jag köpte iaf ett rouge från Jelly Pong Pong, en mascara från Eyeko och ett gloss, oxå från Eyeko. Ska bli roligt och testa när de kommer, har inte provat något av det tidigare! (Och ja, jag har blivit lite påverkad av Eleonore... :)
Kan knappt bärga mig tills de kommer! Tycker det e så kul att komma hem till roliga saker i brevlådan! :)

Kommentarer
Postat av: Millan

ahha visst är det kul :) Det är ju som att få ett litet paket :D

Postat av: Hanna

Håller verkligen med! Man blir så glad när paketet kommer, fast man vet vad det är är det spännande! :)

2006-05-19 @ 07:06:05
URL: http://hannaslivsviktiga.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men ååh-jag vill också göra en beställning!Nu suktas du allt! :) Verkar vara en cool sida det där!

2006-05-19 @ 09:36:25
URL: http://slosa-in-the-city.blogspot.com
Postat av: Tesan

Millan: Ja, eller hur! Presenter till mig tack! :)

Hanna: Ja, man e så "lättlurad" haha...

Johanna: Har inte beställt därifrån innan, men det verkar bra :) Man får passa sig så man inte klickar ner en massa grejer i varukorgen bara, väldigt lätt hänt... ;)

2006-05-19 @ 16:38:09
URL: http://makemyday.webblogg.se
Postat av: Johanna

Den sidan har jag inte varit på, jag ska kika in den nu!!
Råd nä, vet hur det är. Man beställer ändå =).

2006-05-19 @ 18:05:32
URL: http://www.modeskytt.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback