Dagens make

Dagens make

Förra våren var jag i stort behov av lite fina vår/sommriga skuggor. Jag gick in på
The body shop mest i förbifarten, hade aldrig tidigare köpt smink där. Slängde ett öga över skuggorna för att snabbt konstatera att de inte hade vad jag sökte. Var på väg ut då tjejen i kassan frågade om jag ville ha hjälp.. Nja, säger jag, jag ville ha något med mycket färg i. Då visade hon mig de tråkigaste skuggorna jag sett(!) och jag undrade hur jag skulle slingra mig ur det här lite fint...
Men oj vad fel jag hade! Det som såg ut som världens mesigaste skugga i asken var riktigt häftiga och skimrande färger! Jag blev helt såld och köpte en grön. Senare blev det även en blå (den på bilden) och en rosa.
Vart jag vill komma med min lilla historia är att man alltid ska prova skuggan på handen samt att samtliga borde kolla in The body shops Eye shimmer!

Foundation - Nyinhandlade från Lumene
Puder - Make up store Wonder powder
Rouge - Nars orgasm
Skugga - The body shop Eye shimmer nr.7
Mascara - Diorshow


Kommentarer
Postat av: SandraUppsala

Gud, vad fina ögonfransar du har!

2006-03-30 @ 12:10:36
Postat av: Tesan

Tack! Ja, dom är jag väldigt glad över! Tack till pappa, mamma har världens minsta :)

Postat av: sigrid

snyggt!

2006-03-30 @ 12:26:14
URL: http://sigrid.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback