Gäsp...!

Ojoj... lång dag idag och jag är såå trött! Har knatat med M:s mamma på stan hela dagen, lagat middag här hemma och donat lite i allmännhet! På stan köpte jag bara ett läppglans från Biotherm, visar senare, men så fick jag två jättefina ljusstakar av svärföräldrarna oxå! Långa smala saker i frostat glas! Kan jag oxå visa senare om ni vill se! :)
Regnade lite idag, så trist, kan sommaren komma någon gång?! Och det blir ju inte bättre av att Mams och Paps skickar MMS hela tiden där de sitter och dricker drinkar på stranden! *grr*
Imorgon ska jag åka med M. till Norge och lämna nån maskin. Inte så kul kanske, men det blir ju lite utflykt iaf... Kan nog bli mysigt. Förhoppningsvis är jag tillbaka i hyffsad tid så jag hinner med lite blogg oxå!

Och tack så hemskt mycket för alla superbra tips till min önske-torka!

Gonatt alla, och ha en härlig nationaldag! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, jag vill se ljusstakarna och läppglanset :)
Ett litet äventyr kan vara kul, =). Ha en trevlig tisdag!

Postat av: Tesan

Johanna: Yes, bilder kommer imorgon! Resan var helt okej, kom hem väldigt sent bara...
Hoppas du hade en bra dag själv! :)

2006-06-08 @ 00:12:49
URL: http://makemyday.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback