Linne-fynd!

64954-121

Hur typiskt är det inte att det är mulet när jag är ledig!? *gah*
Jaja, ska passa på att få lite gjort istället. Bla plantera om vår gigantiska palm som växer ur krukorna fortare än man hinner säga tropikerna, så nu har jag köpt en bauta-kruka! :)

Fyndande linnen på stan oxå! (fast jag inte skulle handla nåt mer) Det jag har på mig hade iofs bara kostat ett hundring, men så var det 50% rabatt. Plus att jag hade ytterligare 20%. Så jag fick linnet, en mascara och en svart tvättpåse för 89:-. Fyndigt värre tyckte jag! Det orangea linnet är från Piraya (en märkesaffär för kids) och kostade endast en hundring...
Ni
vet att jag älskar kids-shopping! ;)

Outfit
Rosa linne - H&M
Jeans med rosa sömmar - Blue Cult



Kommentarer
Postat av: Vintage*Jessica

Fynd fia :)
alltid kul att bet lite och få mycket :))))

Postat av: Kalle

Men då hinner man ju blogga lite i alla fall!

2006-07-10 @ 12:40:21
URL: http://www.welcomestranger.blogg.se
Postat av: Tesan

Vintage*Jessica: Japps, fynd fia -det är jag det! :)

Kalle: Jamen precis! :)

2006-07-10 @ 13:22:52
URL: http://makemyday.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback