Nyheter på Kicks

64954-214

Kicks har numera börjat sälja sminkmärket pop beauty som synts i diverse tidningar. Inte det billigaste man kan få tag på, men å andra sidan inte det dyraste heller!
Själv är jag riktigt sugen på en eyecake, och när mitt stiftrouge från Jelly Pong Pong tar slut kan jag tänka mig att testa popup blushen också...
Är det kanske någon annan som provat?

Sen är snow glow pudret från Isadora helt underbart sött! Hade kunnat köpa det bara för den fina snöflingan, men nu köpte jag ju precis en skimmerpuff så vi får se... Annars kostar det för tillfället bara 169:- istället för 205:- på Kicks.

I Kicks nya klubbtidning kan man även hitta sitt makeup&doft horoskop. Kolla in mitt här nedanför (klicka för att förstora).
"Din makeup är karaktäristiskt lekfull och du gillar iögonfallande färger [...]" hahaha! ;)


foton tagna ur Kicks klubbtidning nr.7 06

Kommentarer
Postat av: emma

jag tyckte också att pop-sminket lät lite dyrt för mig, men jag kollade på det på Kicks idag, och alla förpackningar är så himla stora! det kommer ju räcka i evigheter, så det är antagligen värt pengarna....

2006-11-24 @ 00:56:07
Postat av: Annika

Ååå...Pop grejerna var ju jättesnygga. Skulle kunna köpa dem bara för det :) Popup blushen skulle jag kunna tänka mig att testa. Tappade mitt Face rouge i golvet :O Håller med pm att Isadora Snow Glow pudret var hur sött som helst. Du har fastnat för precis samma saker från Kicks-tidningen som jag ;)

Postat av: Tesan

emma: jasså? jag har inte kikat på det ännu faktiskt, måste kolla i veckan! :)

Annika: haha, ja vi är lika ytliga båda två! ;) Tappa smink är aldrig roligt, fast man får ju visserligen en anledning till att köpa nytt!

2006-11-27 @ 21:04:35
URL: http://makemyday.webblogg.se
Postat av: johanna

jag har popup blushen från pop och jag älskar det! det måste du prova :)

2006-12-20 @ 20:34:08
URL: http://yohaanna.blogg.se
Postat av: Tesan

johanna: ah, har fingrat på den! Skall köpa den när min från jelly pong pong är slut! :)

2007-01-09 @ 18:45:57
URL: http://makemyday.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback