Tesan goes horseback-riding

64954-145

Äntligen fredag! Jag är så trött att jag tror jag smäller av! Orkade inte ens fixa nån mat så det fick bli hämt-thai. M är i Stockholm också och det är så tråkit att laga mat till sig själv... Nu ska jag slänga mig i soffan och äta kladdkaka (ja, så länge varade mitt
inte-äta-godis-löfte) och glo på film.

Har blivit sena kvällar hela veckan, samtidigt som jag har varit tvungen att gå till jobbet tidigt. Därför har jag helt enkelt inte orkat fota mina Gekås-fynd, vilket jag lovat... I tisdags var jag hemma sent eftersom jag följde med hem till mams och paps efter Gekås, i onsdags var jag tvungen att åka till jobb nr.2 efter jobb nr.1 så det blev en lång arbetsdag från 7-20, och efter det lagade jag och min kompis Frida mat och snackade skit= sen kväll. Och igår ringde Frida och undrade om jag inte ville följa med ut och rida...

Självklart ville jag det! Jätte lägesen jag red sist så det var hur kul som helst! Red på Fridas pappas häst Harley som ni ser ovan, jättesnäll! :) Vi var ute och red till 11 nästan, så jag kom i säng strax efter 12... Har gått som i koma hela dan på jobbet. Och imonn är det jobb igen, därför orkar jag inte göra något seriöst idag...

Men imonn lovar jag att Gekås-fynden kommer! Plus att jag visar upp min H&M beställning som hade kommit idag! Riktigt nöjd faktiskt! :)
Ha en trevlig fredagkväll!


Kommentarer
Postat av: J

vacker häst...
: )

Postat av: Gilraen

Inte visste jag att du rider/har ridit. :D Vilken överraskning. Har du haft någon egen häst? Harley var en riktigt fin pålle. :)

2006-08-04 @ 23:02:23
URL: http://gilraen.blogsome.com
Postat av: Desperado

Hej
Denna kommentar passar inte här, jag vet det men jag kunde inte låta bli. Du hade flera flip flop, mmmmmmmm då kan man kanske önska sig en outfitbild med flip flop? Önsknigar är ju bara önskningar att de ska slå in det är ju en helt annan sak =)

2006-08-05 @ 00:00:54
URL: http://desperado.blogg.se
Postat av: Johanna

Wuhhuu! Nice =) Vill se bilder sen! Att "sluta-äta-godis" går ju sådär alltid ;)

2006-08-05 @ 19:17:38
URL: http://www.modeskytt.webblogg.se
Postat av: Tesan

J: Ja, den är jättefin! Så himla snäll också! :)

Gilraen: Jopp, det har jag :) Började rida med en kompis som hade egen häst ute på landet, men sen flyttade hon och då började jag på ridskola. Det var dock inte riktigt min grej -jag tycker mest om att rida i skogen och hoppa över små stockar och sådär! :) Sen var jag även medryttare till två hästar för kanske två år sen, men tyvärr var ägarna väldigt otrevliga. Men någon egen häst har jag aldrig haft -har inte tid tyvärr...

Johanna: Förstår inte varför det alltid går så dåligt... ;)

2006-08-05 @ 20:29:13
URL: http://makemyday.webblogg.se
Postat av: Tesan

Desperado: Hoppsan, glömde ju dig! :) Outfits bilderna tar jag bara på vad jag har på mig, och eftersom jag aldrig har på mig flippisar tror jag inte det blir någon sådan bild. Men kanske i framtiden...! :)

2006-08-05 @ 20:30:48
URL: http://makemyday.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback