Liten lista

Hittade en rolig lista hos Sandra, men det var så himla lång så jag tog några av frågorna bara! :)
Hur svarar Ni? :)

Vilken är din favorit resturang? Fridolfs i Halmstad! Sniglar till förätt, hjortfilé till huvudrätt och murklor till efterrätt… *mums*

Har du varit med i någon skolpjäs?
Usch, nej! Jag älskar att prata inför folk men gärna som mig själv, tack!

Har du fått felparkeringsböter?
Ja… men det var faktiskt inte mitt fel!

Har du/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump/fallskärm?
Nej, nej! Jag är alldeles för feg och alldeles för höjdrädd!

Har du egen trädgård?
Nja, huset har trädgård som jag kan använda, men det är tanten under som sköter om den…

Badkar eller duschkabin?
Badkar! Då kan man ju både duscha och bada! Har inget badkar nu, men jag kan sakna det väldigt, frusna kvällar!

Favoritpizza?
Boro från Gamletulls pizzeria. Består av kebabkött, lök, ananas och sås (gärna vitlök).

Chips eller popcorn?
Chips of course!

Vilken färg på läppstift använder du?
Använder mest läppglans, men i så fall något ljust, lite skimrigt.

Favoritchoklad?
Mörka pyramider från Peter Beier

När åt du en hemodlad tomat senast?
Oj, kanske när jag var 10-12 och vi hade massa sånt på altanen!?

Har du vunnit en prispokal någon gång?
Ja! Blev utsedd till bästa spelare i DM-slutspelet (fotboll) och så har jag vunnit massa lag-pokaler i både fotboll och gymnastik.

Är du bra på matlagning?
Mycket.

Klarar du att tanka själv?
Jamen självklart.

Pepsi eller Coca cola?
Cola, tack!

Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Inte uniform, men speciella arbetskläder.

Vad var det senaste du handlade?
Nytt batteri till brandvarnaren. Jätte kul…

Kan man vara vän med sitt ex?
Kanske, men jag har ingen lust med det. De är avslutade kapitel…

Kommentarer
Postat av: Thesseloppan

svaren finns på min sida :)

Postat av: Tesan

Thesseloppan: Kul, ska kolla genast! :)

2006-08-18 @ 17:01:34
URL: http://makemyday.webblogg.se
Postat av: Dan

Sniglar!? Hur smakar det? Vill inte ens tänka på det egentligen, blir skraj till och med när jag ser dom på gatan men nyfiken är jag.

2006-08-19 @ 12:40:49
URL: http://dan.webblogg.se
Postat av: Tesan

Dan: Trodde också att det skulle smaka läbbigt först, men det gör det inte. Inte alls så slibbiga som man tror... :) Det är mer som en köttbit faktiskt, absolut mindre slemmigt än musslor! Sen är de marinerade i så mycket vitlök också, så det smakar inte så mycket annat! :) Våga prova! ;)

2006-08-20 @ 17:51:49
URL: http://makemyday.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback