Onödig info!

Hade inte ni oxå sånadär kompisböcker man skrev i när man var yngre?
Tyckte det va jätte kul att fylla i dem! Fick nåt liknande i mailen för ett tag sen och nu har jag besvarat den och tänkte att jag kunde publicera mina svar här. Så kan ni lära känna mig lite bättre, eftersom den ger en så bra inlick... haha...


Fullständigt namn: Therése **** (inga mellannamn)
Ålder: Snart 22!
Födelsestad: Halmstad
Hårfärg: Rått-blond
Ögonfärg: Blå
Längd: 163cm
Vikt: Nä, nä…
Stjärntecken: Tvilling
Syskon: En tre år äldre bror.
Husdjur: Dammråttor. Och hund hemma hos mamma och pappa.
Civilstånd: Sambo
Barn: Inte än, men gärna två eller tre om ett par år!
Bor i: Lägenhet, men vill ha hus sen.
Tränar: Gärna! Helst aerobics.
Tatueringar/piercings: Ja och ja. På foten respektive i naveln.
Drömyrke: Får väl säga det jag pluggar till… Sjukhusfysiker.
Älsklingsrätt: Kyckling med jordnötssås och ris!
Favoritdryck: ojdå… The, mjölk, vattenmelonmilkshake, vin…
Bästa bok: Samtliga Harry Potter. Fast Fången från azkaban är nog bäst!
Bästa film: Samtliga Harry Potter! :)
Bästa låt: ojoj… det kan jag inte svara på. Jag är allätare.
Favoritfärg: Rosa
Favoritblomma: Liljekonvalj kanske.
Favoritkändis: Jessica Simpson, hon är klockren!
Fobier: Höjder, stora spindlar och bacillskräck light!
Laster: Chips och kladdkaka!
Egenskaper jag värdesätter: Pålitlighet, först och främst.
Jag skulle aldrig ta på mig: Overall! Usch och fy!
Plats jag skulle vilja besöka: Massor! Men när jag tagit mitt MC-kort ska vi åka och köra i Skottland!
Just nu önskar jag mig: Sommar, dvs värme och lov!

Ps. Hur ser Era svar ut?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul att få läsa lite mer om vem du är Tesan! Jag gillar också Jessica Simpson men ingen annan verkar göra det hehe

Postat av: Tesan

Johanna: Nä, jag har oxå fått den känslan... varför är det så tro? :)

2006-04-18 @ 21:55:02
URL: http://makemyday.webblogg.se
Postat av: Fun

Mina svar skulle ngo bli ganska lika dina faktiskt.. Eller lite iaf :P
Gillar också rosa och kyckling :)
Hur gör man vattenmelonmilkshake? Låter übergott!

2006-04-19 @ 16:48:58
Postat av: Tesan

Fun: Vad är det som skiljer sig då? :)
Vad gäller milkshaken så vet jag faktiskt inte riktigt. Drack 2-3 såna om dan när jag va i Thailand i vintras, tänkte försöka göra en egen nu. Jag kan återkomma med hur resultatet blev och ett evetuellt recept :)

2006-04-20 @ 13:46:08
URL: http://makemyday.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback