Mitt favvishalsband!

Mitt favvishalsband!

Läste på
Eleonores sida (igen) om fina smycken från Madebyme. Jag gillade Like A Swim?, Citrine & Me och To Morrow.
Men mitt absoluta favoritsmycke för tillfället är halsbandet på bilden. Berlocken var min mormors, som sen gav den till min mamma, som gav den till mig. Och självklart ska jag oxå ge den vidare. Har hängt den i en lång kedja nu så blir den lite mer modern, samtidigt som den är så traditionell... Älskar den!
Gillar överhuvudtaget när smycken eller andra saker man använder har en personlig historia, de blir mycket vackrare på nåt sätt då..


Kommentarer
Postat av: suratanten

Jättefint halsband, skulle inte tacka nej till det.

Postat av: Fröken Fröken

Jättefint! Ett sånt skulle jag också vilja ha!

2006-04-06 @ 10:04:13
URL: http://www.frokenfroken.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback