Det vansinniga varuhuset...

Det vansinniga varuhuset...

Min kära kompis F., ringde i förgår och frågade om vi inte kunde hitta på något imorgon (läs igår). Klart vi kunde. Först tänkte vi åka till
IKEA, men sen kom vi på att Gekås nog va bättre. Till IKEA kan vi nämligen få med våra respektive, vilket är betydligt svårare till Gekås. Både min M. och hennes H. hatar stället och var överlyckliga att de slapp följa med.. :)
Jag kan hålla med om att det är ett väldigt speciellt ställe, med mycket specilla människor. Vissa är så upphetsade att man får både en och annan armbåge i sidan, samt häl-senorna svullna efter alla kundvagnspåkörningar... Men trots detta tycker jag att det kan vara ganska kul att gå där och glo nån gång ibland! Man köper lite basgrejer och kan faktiskt göra ett eller annat fynd oxå...
Saker som alltid följer med mig hem från Gekås (så även igår):
DVD-fodral
Tandkräm
Sköljmedel
Hårblondering till M.
Strumpor
L´oréals sminkborttagningsskum.

Igår fyndade jag även:
Randiga strumpor, 9,90:-, som jag kan ha till pumps!
Airbrush Sun från Sally Hansen för ynka 79:-
En ny necessär 19:- (efter påtryckningar av Johanna :) Fast den här är så liten så min gamla fula får oxå leva vidare...
En söt vit t-shirt för 49,95:-
Svart-röda träningsbyxor, supersköna, för 79:-
samt lite annat småplock...

Men nu råder det verkligen köpstopp innan löningen på tisdag!
Passar på att tacka F. för en trevlig utflykt!

Brukar ni shoppa på Gekås?


Kommentarer
Postat av: Fun

Klart jag gör..! Var där senast i lördags.. Tillsammans med jättemycket annat folk.. Helt knökafullt.

2006-04-20 @ 15:26:19
Postat av: Johanna

Jihuu! Bra Tesan! Ny necessär,det här måste firas hehe ;) Den var jättesöt! :)

Postat av: Nettan

Har varit där två gånger. Aldrig mer för min del... lång kö, trångt, påkörd av kundvagnar, massa skitsaker som jag köpte i köpyran och ångrade sen.

2006-04-20 @ 15:36:27
URL: http://nettisan.webblogg.se
Postat av: Tesan

Jo, är det FÖR mycket folk så är det bara jobbigt. Men det var helt ok igår. Jag tycker det är roligt att kolla folk därinne oxå. Vilken salig blandning! Allt från hysteriska damer till gubbar som ser ut att avlida av tristess!

ps. necessär-party hos mig på lördag :)

2006-04-20 @ 22:58:07
URL: http://makemyday.webblogg.se
Postat av: e

necessären var ju supersöt! hade nästan velat att du köpte en åt mig ju! :)

2006-04-20 @ 23:12:44
Postat av: Cassie

Jag har aldrig vart där, men jag har hört att det bara ska vara jobbigt med kön osv ..

2006-04-21 @ 10:24:34
URL: http://champagne.blogg.se
Postat av: Tesan

e: Jag lovar att köpa en till dig nästa gång... :)

cassie: ja, när det är kö är det inte kul, men det slapp vi, som tur va... :)

2006-04-21 @ 20:49:13
URL: http://makemyday.webblogg.se
Postat av: Andrea

Har aldrig vart där och jag hoppas att jag aldrig kommer dit heller.

2006-05-05 @ 22:12:40
URL: http://andrea345.webblogg.se
Postat av: Tesan

Andrea: haha, ord och inga visor här minsann! Då hoppas jag att du slipper komma dit oxå... :)

2006-05-08 @ 12:30:37
URL: http://makemyday.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback