Dagens outfit

Dagens outfit

Idag ska jag fortsätta med alla de där
grejerna jag skulle göra innan det bär av till Stockholm. Näst på tur står garderobsrensningen... Men den måste jag ladda lite för, det är ju inte helt lätt att slänga!  Ska hälla ut allt på vardagsrumsgolvet och ta varje plagg för sig. Det blir en stor kopp te och bra musik på hög volym, så kanske i alla fall något hamnar i stora svarta kassen...

Outfiten idag är lite småslapp (måste ha det bekvämt när jag ska gräva runt på golvet):

Lite baggy-jeans från Michiko Koshino
Grått linne med flätade band från H&M
Svartvit kofta från H&M


Kommentarer
Postat av: johanna

Lycka till med rensningen då!!:) det där me thé och musik låter som en kanon idé för att göra det lite roligare!! :)

Postat av: Tesan

*puuh* Färdig med rensningen! Och det gick riktigt bra faktist, en halv sopsäck! Jag är stolt måste jag säga :) Det var nog théet som gjorde det... :)

2006-04-11 @ 18:29:49
URL: http://makemyday.webblogg.se
Postat av: sigrid

fin kofta!

2006-04-18 @ 08:54:44
URL: http://www.sigrid.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback