Dagdrömmar

Så har jag varit inne på Sephora och drömt mig bort igen...

Urban Decay är verkligen mitt nya favvis-märke (utan att jag ens provat det)! Men deras produkter verkar bra, och förpackningarna är ju bara sååå fina!
Ta tex, det här nya lipglosset -annorlunda och färgglad förpackning! Eller det här med en minst sagt udda förpackning, ser ur som ett nagellack! Den här söta eyeprimern hade jag inte heller tackat nej till. Och så förståss mascaran, som jag fortfarande är helt insnöad på! Borsten ser precis så stor och go ut som jag vill ha den...

Är helt inne på att gå loss på lite prylar från dem...
Så hey, alla storstadsbor, vet ni om Urban Decay finns att köpa i någon butik?

Kommentarer
Postat av: Annika

Vilka gulliga förpackningar. Man skulle ju kunna handla en hel hög bara för att de skulle se bra ut i necessären :)

Postat av: Johanna

Jag vet.. Jag drömmer ock¨så mig bort på bl.a Sephora.. och annat man inte kan få tag i här i Sverige.
På Eleven.se har dom lite Urban Decay produkter, kolla där :) Även på Hqhair.com som levererar till Sverige! Men nån butik vet jag inte..

2006-07-28 @ 11:47:45
URL: http://www.modeskytt.webblogg.se
Postat av: Tesan

Annika: Ja, eller hur! Att öppna sminkväskan och se sånadär prylar får en ju att bli glad vilken tidigt morgon som helst! :)

Johanna: Men du ska ju iaf till London snart! Kan inte jag få följa med i din resväska kanske? ;)
Eleven har lite ja, men jag mailade och frågade om de skulle ta in det jag ville ha, men icke... Hqhair ska jag kolla med en gång, tack för tipset!

2006-07-28 @ 11:51:25
URL: http://makemyday.webblogg.se
Postat av: Johanna

Ja kolla hqhair.com ja!
Och javisst, du får gärna komma till London i min väska ;)

2006-07-28 @ 11:52:36
URL: http://www.modeskytt.webblogg.se
Postat av: emma

love sephora:)

2006-07-28 @ 15:08:11
URL: http://duvetvem.blogg.se
Postat av: Johanna

Jag älskar också Urban Decay! Gick loss på Boots för ett tag sen när de hade ett massivt erbjudande.. Ta 7 produkter, betala för 4. Jag hade ett stort fett leende resten av veckan=)

2006-07-29 @ 08:34:17
Postat av: Li

Jag har hört att Urban Decays Surreal Skin Foundation ska vara riktigt bra. Jag gillar också Urban Decay pga deras förpackningar även fast jag inte provat. Too Faced är också ett sånt märke.

2006-07-29 @ 09:22:19
Postat av: lisa

jag har Urban Decays Surreal Skin Foundation och den funkar riktigt bra! Dock blev jag lite torr och flagig av den när det var kallt ute men med bra fuktkräm under funkar den jättebra. Den kan kanske uppfattas som lite tjock när man tar på den men applicerar man den nogrannt så funkar det bra. Då täcker den perfekt utan att kännas som en mask. Den håller en kväll på krogen också, kan nämnas ;)och att förpackningen är snygg och att foundationen räcker länge är ju inte heller fy skam.
Men, jag tyckte inte om Urban ecays concealer (den i rund liten burk) med en ljus och en grön nyans (för att minska det röda). den täckte inte som man skulle vilja, foundationen täckte nästan lika bra. sen var den lite torr också, tror att concealern på tub är bättre. det här var ju min uppfattning, andra kanske älskar den!

2006-07-29 @ 17:15:51
Postat av: Tesan

emma: Me tooo! :)

Johanna: Nä nu! Fy, vad avundsjuk jag blir! Vill också ta 7 och betala för 4... *suck* Förstår ditt leende helt och fullt! :)

Li: Där ser man. Fast foundation vet jag inte om jag vågar köpa innan jag provat, förstår inte varför ingen butik tar in Urban Decay... Tror det hade gått hur bra som helst! Too faced ja, och Paul&Joe är ett annat "förpackningmärke"!

lisa: Åh, vad kul med någon som testat! Tack för tipsen, de ska kommas ihåg! :)

2006-07-31 @ 12:00:02
URL: http://makemyday.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback