På min balkong...

På min balkong...

Idag sitter jag och pluggar på vår balkong. Hur skönt som helst! (fast det hade varit ännu skönare utan böckerna) Igår va jag och köpte
möblerna som skymtar under alla papper, mycket fina och sköna! :)
Det braiga med vår balkong är att det är sol hela dagen, man får bara vända stolen lite. Man kan både äta frukost och kvällsmat i solen, häärligt! Inget hus som står mitt över heller utan en fin liten view!
Synd bara att det går så oootroligt sakta att få en fin bränna... jag fuskar med bus samtidigt... :)
Jag provade den jag köpte för ett tag sen. Den får plus för att den torkar supersnabbt, men minus för att den luktar ganska mycket. Fin färg iaf, fast jag vet inte om det är pga solen eller bus:en!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så härligt att äta ute på balkongen.
Bus lr solen, ja kanske en blandning.. :)
Ja, men sakta går det..vill också ha en schyst solbränna..

Postat av: Tesan

Johanna: Ja visst är det. Helst ska det va grillat oxå!

2006-05-09 @ 16:14:38
URL: http://makemyday.webblogg.se
Postat av: Nettan

Jag har också sol på balkongen i stort sett hela dagen, solen kommer vid halv elva nu och ligger kvar tills den går ner. Tyvärr kan jag inte sitta ute ida pga pollen, men jag har pluggat inne istället.

2006-05-09 @ 16:18:57
URL: http://nettisan.webblogg.se
Postat av: Tesan

Nettan: usch, va trist! Riktigt så illa är inte min allergi, som tur är. Hoppas all pollen försvinner snart så du oxå kan sitta ute och njuta.. :)

2006-05-09 @ 16:26:16
URL: http://makemyday.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback