I'm back!

Krångel, jag hatar krångel! Datorer och allt som hör dem till är superbra, så länge allt funkar som det ska... Först kom jag inte in på internet och när jag väl gjort det har jag inte kunnat komma in på webblogg. Varken på min sida eller för att redigera... *arg*
Hur som helst, nu funkar det ju igen, så nu är jag tillbaka!

Helgen har iaf varit jättebra! M:s syster kom ner från Stockholm och i lördags gick vi på stan, och vi hittade ett varsitt par
Yanuk-jeans för 849:- på Soda. Fyndigt värre!
På kvällen hade vi ju fest, och det blev oxå jättebra. Folket ville aldrig gå härifrån. Allt va trevligt och gick bra, förutom en herre som spillde ut en hel drink på vårt nya bord och på mattan, så den e helt klibbig nu. Men men..
I söndags var jag således lite bakis, dock ej så mycket som M. Så det va jag som fick köra och hämta pizza. (finns det nåt godare när man e bakis?) Det e så roligt och hetsa honom när han är bakis oxå, för han tycker så synd om sig själv... hahaha! Valborg var för övrigt lugn, det regnade ju... :(

Hoppas Ni haft en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nya jeans!Gud vad härligt!!Vilken lyckad fest om folket inte ville gå-inte dåligt! :) Pizza och bakis-underbart!!! :)

Postat av: Tesan

Johanna: Ja! Jag älskar att handla jeans, fast oftast är det ju inte det jag behöver... Men de här va ju ett klipp :)

2006-05-02 @ 14:40:13
URL: http://makemyday.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback