Harry Potter, plugg och några praliner...

Nä, nu får det vara färdigbloggat! (I alla fall tills ikväll)
Ska se till att få lite pluggat oxå, nedräkningen till tentan har nämligen börjat. Idag regnar det oxå, det är bra för då känns det inte lika hårt att sitta inne och plugga. Eftersom den här kursen är så tråkig går det bäst när jag har lite roligare saker i omgivningen. Därför blir det
Harry Potter på tv:n och några chokladpraliner vid sidan av.

Jag är ett obotligt fan av Harry Potter och kan se filmerna om och om igen, och böckerna börjar bli slitna efter allt läsande... Idag fastnade jag dessutom på J.K Rowlings hemsida (författaren till böckerna). Där kan man läsa massa roliga saker och hitta massa gömda saker, om man bara klickar och drar och letar lite... När man hittat nåt får man en belöning i form av borttagen sida ur ngn bok eller så. Men jag hakar upp mig på en sak... "Do not disturb"-dörren. Jag kommer inte in där! Om någon kommer på hur man ska göra, tell me! (man kommer dit genom att klicka på det rosa suddgummit:)

Egentligen får jag inte äta godis på vardagar (oj vad töntigt det lät) men de här pralinerna är från Peter Beier... Vi fick en stooor ask av folket som var här i lördags. Det är mina absoluta favoriter, så vi har gjort ett undantag för dem, man orkar ändå inte äta så många. Klicka på bilden nedan för att avundas godbitarna...:) De vita hjärtanen är superba, likaså de mörka pyramiderna (som inte är med på bilden). Kommer ni till Halmstad bara måste ni besöka denna underbara butik (finns endast denna i Sverige) och köpa några praliner eller äta den här chokladfonduen... *mums*


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja vet klänning e så söt=) mm chokladpraliner, nu blev ja väldigt sugen på choklad..

2006-05-02 @ 18:40:15
Postat av: Leoni

det va ja som skrev där uppe;P

Postat av: Tesan

Leoni: Ja, det var den. Choklad är farligt gott... :)

2006-05-03 @ 12:25:07
URL: http://makemyday.webblogg.se
Postat av: Misha

Haha, går det att vara annat än ett obotligt Harry Potter fan? Jag trodde det var en myt, att man inte kunde bli betagen av JK Rowling :P

2006-05-09 @ 12:28:13
URL: http://endlessnessego.blogspot.com
Postat av: Tesan

Mischa: Förmodligen inte... :)

2006-05-09 @ 16:16:32
URL: http://makemyday.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback