Celluliter...

Jag undrar om den här krämen fungerar. Jag är så himla nipprig när det kommer till celluliter och ser jag minsta grop får jag panik! Och nu måste jag tyvärr erkänna att jag skymtar mer än en... Så jag tänkte att jag skulle testa den. Upptill min träning vill säga, för det är väl det som är bästa "botemedlet"!
Och appropå träning har jag idag täningsvärk i varenda muskelgrupp i kroppen, kommer gå som en flodhäst inne i stan vill säga. Så ser någon Halmstadbo en tjej i stan idag som ser ut som hon gjort i byxorna -its me! :)

För ett tag sen skrev jag om den här skuggan från Isadora, och att jag skulle vilja testa den. Men jag kan inte hitta den i nån butik alls... Det är ingen nyhet heller så det borde ju inte vara så att de inte hunnit få in den. Om nån ser den kan ni väl meddela mig? :)
Hade velat testa, den kan ju inte vara speciellt dyr...

Återkommer senare idag med bla. en festmake då det är utgång(light) ikväll!
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Vintage*Jessica

Värt ett färsök kanske..?
med tanke på att nivea för övrigt har Bra produkter :)

mvh J

Postat av: Johanna

Kolla på Åhléns om du hittar ögonskuggan, eller Kicks.
Ha en braa dag!
Kram.

2006-05-13 @ 13:26:30
URL: http://www.modeskytt.webblogg.se
Postat av: Vanja

Jag är också nyfiken på krämen från Nivea. men samtidigt är jag skeptisk :S Man får väl pröva! ;)

2006-05-13 @ 15:01:41
URL: http://chubban.blogg.se
Postat av: Tesan

Vintage*Jessica: Hoppas det för nu är den köpt! :)

Johanna: Har kollat båda, men tack i alla fall!

Vanja: Ja, det låter lite för bra för att vara sant. Men vi får väl se... :)

2006-05-13 @ 15:37:57
URL: http://makemyday.webblogg.se
Postat av: Li

Jag har bara gropar när man nyper i huden. Trodde jag tills jag provade jeans i omklädningsrum. Jag såg ut som att jag var gjord av celluliter. Så just nu testar jag Firming Body Milk från Garnier.

2006-05-13 @ 16:50:15
Postat av: Tesan

Li: Roligt att du säger det, för exakt så var det för mig oxå...! :)

2006-05-14 @ 14:19:10
URL: http://makemyday.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback