Shoppat idag...

Shoppat idag...

Köpte träningsskor förra lördagen men de kändes inget bra. Brände under fötterna, så de skulle bytas, varav besöket i stan... Blev lite annat oxå :)

Uppe till vänster - Pumps från Din Sko. Väldigt billiga, vilket är bra eftersom jag säkert kommer tröttna på dem fort. Har dock inte bestämt om jag ska behålla dem än, måste testa till diverse kläder...

Uppe till höger - Nya träningsskor från Nike! Känns mycket bättre, invigningstränade med dem nyss..

Nere till vänster - Budget foundation från Lumene, förhoppningsvis oljefri, tjejen på Kicks verkade inte ha så bra koll... Samt en handkräm till Papps!

Nere till höger - Lite missvisande bild... Idag släpps nya Harry Potter filmen som jag bara måste ha. Ska upp till jobbet om en stund och inhandla, så fort bilen kommer hem! Har iofs sett filmen ca fem gånger redan, men är man obotligt fan så är man... 


Kommentarer
Postat av: daniella

hej, jättesnygga pumps!

för övrigt gillar jag din blogg, det känns nytt och fräscht med en dagens make istället för gamla uttjatade dagens outfit. du är riktigt duktig på det här med skuggor, bra pedagogiska förklaringar! fortsätt så! =)

Postat av: Tesan

Tack! :)
Jo, jag tror jag behåller de där pumpsen.. :)

2006-03-30 @ 10:34:52
URL: http://makemyday.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback