Välgjort Nivea!

När jag va i stan i fredags var jag på jakt efter den här omtalade produkten från Dove. Det visade sig dock att jag inte var den enda. Slut överallt! *grrr* Men när jag knatade in på H&M såg jag att Nivea hade en liknande produkt. Den var dessutom på annons för tillfället och betydligt billigare än Dove´s. Jag tog två...
Hur som helst var poängen att jag tack vare detta köp surfade in på Niveas hemsida. Där har de massa bra make-up tips och dessutom en jätte rolig makeupstudio! Man väljer ett ansikte och sen kan man sminka det med deras produkter. Jag födrev nog en halvtimme där :) Gå in här, scrolla ner till en ruta där det står "Make-up studio...". Visserligen är inte jag så jätteförtjust i Niveas smink, men sidan ska de ha beröm för!

Kommentarer
Postat av: Liv

Kul grej! Vissa sminkningar såg lite skojiga ut men bra generella sminktips! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback