Tillbaka från huvudstaden

Så var man hemma i lilla Halmstad igen! Tycker jätte mycket om Stockholm men det är alltid skönt att komma hem igen. Borta bra ni vet...
Jag har iaf haft det jätte bra, någon klättring blev det inte men däremot en hel del shopping. Bla fina ögonskuggor från
Mac... Tänkte visa allt imorgon, för nu är jag så trött! Bilresan hem är ju inte förlösande rolig direkt. Speciellt inte Nissastigen sista biten... *blä*  Så nu ska jag slänga mig i soffan och titta på Mission Impossible och sen blir det direkt i säng! Ska till skolan imorgon och då ringer klockan 05.10 *piiip* Ses imonn!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Skönt att du är tillbaka så jag kan läsa din blogg :)

Postat av: Tesan

Skönt och va hemma oxå! Har saknat bloggandet faktiskt, och att läsa andras bloggar!

2006-04-18 @ 21:59:27
URL: http://makemyday.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback