Lite shopping idag oxå...

Lite shopping idag oxå...

Min första lediga lördag på jag vet inte hur länge... Den spenderades så klart i stan. Pojkvännen var tvungen att åka till Danmark och jobba oxå så vad annars skulle jag roa mig med? :)

Köpte två linnen på
H&M, ett svart-vitt randigt och ett helsvart. Det helsvarta hade jag tänkt gå lös på med sidenband och diverse pärlor så att det blir ett "gå ut" linne!
Sen blev det även en bh från Åhlens som Eleonore bloggade om häromdagen. Har redan en vit som jag tycker jätte mycket om, så den här turkosa med brottarrygg fick snällt följa med hem.
Det blev oxå en highlighter från Make up store, som jag kan använda istället för mitt taffliga försök innan idag... i färgen Milkyway. På MUS hade jag visst 10% studentrabatt oxå, det var ju kul för min skråla kassa!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Make up store är bara så bra-de har en ögonskugga som jag gillar och använder så ofta jag kan-en lite mörklilabrun,den heter diva.Perfekt både på dagen och kvällen-man applicerar bara mer om man vill att det ska synas lite starkare :) Jag gillar det där randiga linnet, var slut när jag skulle inhandla det! :( Men kul att du fick tag på det :)

Postat av: Johanna

Förresten-kul idé att använda sidenband och pärlor för att "piffa" upp linnet-blir nog jättebra!

2006-04-01 @ 22:40:43
URL: http://slosa-in-the-city.blogspot.com
Postat av: Tesan

Ska kolla närmare på den där skuggan... :)

2006-04-02 @ 11:13:55
URL: http://makemyday.webblogg.se
Postat av: Vintage*Jessica

Den där bh e jag sugen på fast jag Hittade en likande i vitt på Jc såg super skön ut :)

2006-04-02 @ 19:18:08
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback