Intelligenstest

"15 rätt. Du har möjlighet att klara Mensas inträdesprov."

Mitt resultat på
Expressens intelligenstest. Jag är rätt nöjd, fast det va ganska många som fått 15 rätt såg jag sen, 14%. 7% hade alla rätt, det är bra. Jag gillar såna här grejer, lite matte i det lixom, och jag gillar ju matte. Kanske skulle ge sig på ett Mensa test ändå. Lite som en kul grej.
Man kan även pröva sin förmåga i två testprov på Mensas sida. Ett lite lättare och ett lite svårare. Vill man sen ge sig på the real thing kan man anmäla sig här. Det kostar dock 300:-


Kommentarer
Postat av: johanna

Inte dåligt! :) Testa på mensa sidan-du har inget att förlora ;) Speciellt om du tycker sånt e kul (vilket jag absolut inte gör hehe)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback