Infall..

Infall..

Fick ett infall igår kl 22. Fick en faslig lust att gå ut och springa. Gudarna vet att jag inte får såna infall ofta, så det var bara att passa på! Så jag pälsade på mig i mysbyxor, underställs tröja, regn&vindtät jacka och stora fula tummevantar och gav mig ut. (Snap on reflexer oxå givetvis, det va ju mörkt!) Regnade gjorde det oxå, fast det var bara skönt... Rundan blev dock inte så lång, 30 min.
Sen blev jag med ens min vanliga soffpotatis igen och bäddade ner mig i soffan och kollade på "
I hennes skor". Den va ganska bra...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh nu fick man lite ångest-själv borde jag damma av gymkortet!! Bra jobbat!!:) Då kunde du ju ligga i soffan med gott samvete sen!

Postat av: Tesan

Tack tack :) Ja, precis.. å äta lite godis så det går på ett ut :)

2006-04-02 @ 17:08:35
URL: http://makemyday.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback