Dålig kundtjänst!

Dålig kundtjänst!

Jag köpte de
här trosorna för ett tag sen, och då såg jag i en broshyr att det fanns en bh till. Men den hade de inte i butiken i fråga, så då tänkte jag att jag kunde beställa den från hemsidan. Men där hittade jag inte heller den, så jag mailade kundtjänst och frågade. Fick ett, vad jag upplevde, snorkigt svar om att den nog inte skulle komma till Sverige. Då mailade jag igen och frågade om jag kunde beställa från någon utländsk sida, men det trodde hon inte heller. Nä, nä tänkte jag, då blir det väl ingen bh till då...
Blev därför ganska förvånad när jag sprang på den hos Cubus idag, med 25% rabatt dessutom! Dom hade haft den i ca 1 månad oxå sa en tjej där, dvs innan det jag frågade Sloggis kundtjänst. Dålig service, tycker jag!
Men men, nu fick jag iaf min bh, som är superskön. Gillar verkligen Sloggis nya underkläder, speciellt de här trosorna och de här, samt den här bh:n.
Så lite skärpning på kundtjänst tack!

Kommentarer
Postat av: johanna

Vad bra att du fick tag i bh:n till slut!!:) Jag fullkomligt h-a-t-a-r att bli bemött illa/nonchalant på kundtjänster.De borde byta jobb om de ska va så snorkiga!!Deras jobb är att finnas till så att man kan fråga utan att känna sig jobbig/dum!(Oj vilka aggresioner jag hade haha)

Postat av: Tesan

Jamen precis! Exakt så jag känner oxå...

2006-04-07 @ 21:20:48
URL: http://makemyday.webblogg.se
Postat av: J

tjena,läste på eleonores blogg att du skulle gå och kolla på den där canvasväskan från "Ulrika",jag undrar bara om den fanns ute i butikerna?

ha det bra!

2006-04-08 @ 16:51:08
Postat av: Tesan

J: Jag glömde faktiskt helt av att gå in och kolla på den när jag var i stan sist. Men den finns ju iaf på AM handskar i Halmstad. Sen skrev Eleonore att man även kunde få tag på dem på Harges väskor, Söderväskan och Rolfsmarks väskor i Stockholm. Mer än så vet inte jag heller. Fråga annars Eleonore om hon inte kan kolla var du kan få tag på dem. Hoppas det går bra iaf!

2006-04-09 @ 18:01:39
URL: http://makemyday.webblogg.se
Postat av: Estelle

Älskar sloggi!

2006-04-11 @ 19:57:55
URL: http://estelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback